עורך דין לענייני נזיקין

שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

נפלתם? נפגעתם? נחבלתם? כנראה שאתם זכאים לפיצויים.

עורך דין לענייני נזיקין יספר לכם, כי בכל מקום בו אתם מתנהלים, מרבית הסיכויים כי קיים ביטוח כלשהו המכסה את פציעתכם, בין אם מדובר בחדר הכושר, בעבודה, ברחוב או בזמן הליך רפואי. בין אם נפלת, סובבת את הקרסול או קיבלת מכה חזקה – חשוב כי כל פגיעה תטופל מיד על ידי צוות רפואי מיומן.
רצוי למסור את מלוא פרטי האירוע בהזדמנות הראשונה שכן שינוי גרסה עתידי עלול לפגוע בסיכויי הצלחת התביעה. כמו כן יש לוודא כי הצוות הרפואי רושם במדויק את כל מה שנאמר לו. אל תהססו לחזור על דבריכם ככל הנדרש על מנת שהדברים יירשמו באופן מלא אשר ישקף את שארע בפועל. בנוסף, איתור עדים ובדיקת פוליסות ביטוח קיימות (פוליסות תאונות אישיות, ביטוח אובדן עבודה וכו') יגדילו גם כן את היקף הפיצוי לו הנכם זכאים.

עורך דין שתחום התמחותו הבלעדי הינו דיני הנזיקין, ובפרט נזקי גוף, יידע לסייע לכם ויכוון אתכם לשם מיצוי זכויותיכם.

עורך דין לענייני נזיקין ברחבי הארץ

קיימת חשיבות רבה לשמירת כל המסמכים הרפואיים בדבר טיפולים שנעשו, כגון טיפולי פיזיותרפיה, הליכים רפואיים מסובכים ולרבות ניתוחים, מרשמי תרופות שנרכשו, קבלות בגין הוצאות נסיעה וכדומה. יש לזכור, כי המפתח להצלחת התיק טמון בהתקשרות מוקדמת עם עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין ובנזקי גוף בפרט, אשר יספק לכם את ההדרכה והליווי הנחוצים בימים הראשונים של הפגיעה.

מדובר בימים מהותיים ואשר התנהלותכם בימים אלה עשויה להוות גורם מכריע באשר לאומדן גובה הפיצוי לו אתם זכאים ופסיקת הפיצוי המקסימלי. התנהלותכם היא שתקבע את חוזקה של התביעה ואת גובה הפיצוי. עורך דין מתחום דיני הנזיקין המתמחה בנזקי גוף ידריך אתכם צעד צעד לקראת מיצוי הדין מול מי שגרם לכם לנזק גוף ולרבות חברת הביטוח בה הוא מבוטח.

תחום הנזיקין מתפרס על מקרים רבים וביניהם:

• תביעות נגד קצין תגמולים במשרד הביטחון
  • תאונות דרכים
  • תאונות עבודה
  • רשלנות רפואית
  • רשלנות מקצועית
  • תאונות תלמידים
  • נפילה וחבלה אשר נגרמה כתוצאה מתנאי השטח

מקבלים את הפיצוי המגיע לכם עורך דין מוביל לענייני נזיקין

אם הלכתם ברחוב ונפלתם כתוצאה ממפגע, ליקוי במדרכה או קיומו של מכסה ביוב בולט, אם חוויתם פציעה במהלך השירות הצבאי, אם נגרם לכם נזק כתוצאה מהתנהלותו של בעל מקצוע – אתם בהחלט זכאים לפיצוי. פיצוי זה אמור לשקף את הנזקים שנגרמו לכם כתוצאה מהתנהלותו של הגורם המזיק.
משרדינו מטפל בהצלחה יתרה בתביעות נזיקין ונזקי גוף ומשיג עבור לקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ללקוח.

פנו עכשיו למשרד עורכי דין רחמימוב-ברקאי וקבלו את הפיצוי שמגיע לכם.

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook