עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב , מתי צריך אותו ? לכל אחד מאיתנו יש את הרגע הלא נעים בו אנחנו נפגעים פיזית. זה יכול לקרות בבית הספר, בעבודה, במכון הכושר או במהלך הליך רפואי. חובתו של האזרח לדעת כי הוא זכאי לפיצויים הקבועים בחוק בהתאם להיקף הביטוח שקיים במקום ובהתאם למידת הפגיעה. הזכאות לפיצויים תיקבע בבית המשפט לכן על מנת להתחיל תהליך זה יש לפנות לעורך דין מתחום הנזיקין מיד לאחר הפגיעה. ההתנהלות שלך בימים והשבועות לאחר הפגיעה ישפיעו משמעותית על גובה הפיצוי שתקבל לכן ייעוץ משפטי הניתן בשלב מוקדם הוא קריטי ומהותי באשר לסכום הפיצוי.

איך מוצאים עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

תחום הנזיקין הינו תחום רחב הכולל תאונות דרכים (גוף ורכוש), תאונות נפילה, רשלנות רפואית, רשלנות מקצועית, תאונות עבודה, תאונות לימודים ותביעות כנגד משרד הביטחון. לאחר שפנית לעורך דין מוסמך בתחום תוכל גם לקבל ייעץ וייצוג בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי אשר בודקות זכאות לאחוזי נכות ותאונות עבודה. כאשר מדובר ברשלנות רפואית זה אומר כי נגרם לנו נזק גופני כתוצאה מחריגה מרמת הזהירות המקובלת מצד הרופא המטפל. במידה ויוכח קשר סיבתי בין הגורם המטפל לבין הנזק שנגרם למטופל – הרי שהמטופל זכאי לפיצוי בגין בנזק שנגרם לו. אם חווית פגיעה או נזק באחד המקרים המוזכרים לעיל או במקרים הנגזרים מכך – הנך מוזמן לפנות למשרד רחמימוב-ברקאי.

רחמימוב-בברקאי עורכי דין – פרקליטי נזיקין מובחרים

משרד עורכי בין רחמימוב-ברקאי מתמחה בטיפול בתביעות העוסקות בדיני נזיקין. המשרד הוקם על ידי עו"ד פנינה רחמימוב, אשר לאחר סיום לימודיה באוניברסיטת תל אביב התמחתה בתחום דיני נזיקין ומשפט אזרחי. לאחר שהתמחתה בפרקליטות מחוז תל אביב ועבדה כשנתיים בתור עורכת דין במשרד נזיקין מוביל – הקימה בשנת 2007 משרד עצמאי אשר נחל הצלחה רבה באלפי תיקים במהלך שנות פעילותו. המשרד מנוהל בשיתוף עם עו"ד איתמר ברקאי , עורך דין מומחה בתחום התעבורה והפלילים. הניסיון הרב של שניהם כמו גם האמונה המשותפת בשירות אישי, אמינות, הוגנות, חתירה למטרה ומלחמה עיקשת על כל תיק – הם שהופכים משרד זה לסיפור הצלחה.

איתמר ברקאי – עורך דין ביטוח לאומי מומחה ויוכל לתת לך את המענה המקצועי ביותר עבור הזכויות המגיעות לך.

עורך דין רשלנות רפואית תל אביב

אהבתם? שתפו